مینا قربانپور

اولین موجودات زنده در دریاها پدیدار شدند، اولین روح حیات در آب دمیده شد... روحاب باشیم...

مینا قربانپور

اولین موجودات زنده در دریاها پدیدار شدند، اولین روح حیات در آب دمیده شد... روحاب باشیم...

تله های زندگی_ رهاشدگی و بی اعتمادی

اگر شرایط در دوران کودکی به گونه ای باشد که نتوانید احساس امنیت کنید در دام تله های رهاشدگی و بی اعتمادی/بدرفتاری می افتید.

⭕ رهاشدگی
اگر در این تله ها گرفتار شده اید احساس میکنید افرادی را که دوستشان دارید ترکتان میکنند، و در نهایت به تنهایی و بی پناهی دچار می شوید. ترس شما از تنهاییست.
می ترسید افراد مورد علاقه شما،افراد دیگری را به شما ترجیح دهند. به همین دلیل به افراد نزدیکتان به گونه ای بیمار گونه و افراطی وابسته میشوید، و قسمت خنده دار و طنز آن همین است که چون می ترسید شما را ترک میکنند.
با رفتارهای حاکی از رفتارهای بیمار گونه کاری میکنید که از شما دوری کنند.
اگر در دام این تله ها افتاده باشید ممکن است جداییهای متعددی را تا کنون تجربه کرده باشید و حتی از جداییهای معمولی و عادی زندگی نیز شما را آشفته کند.
نظریه یانگ
زندگی خود را دوباره بیافرینید کنید

⭕ بی اعتمادی/بدرفتاری
این تله باعث میشود که انتظار داشته باشید دیگران به شما صدمه بزنند یا به نحوی با شما بدرفتاری پیش بگیرند. دائم نگران هستید دیگران بر سر شما کلاه بگذارند، دروغ بگویند، تحقیر شوید، از شما سؤ استفاده شود و یا آسیب ببینید.
اگر در این تله زندگی گرفتار شده باشید خود را پشت دیوار بی اعتمادی پنهان میشوید و اینگونه سعی در حمایت از خویشتن دارید.
به دیگران اجازه نمیدهید با شما صمیمی شوند، مدام نسبت به نیت دیگران مشکوک هستید، بدترین خیالات را در ذهن می پرورانید، گوشه گیر هستید و سععی در اجتناب از ایجاد رابطه میکنید و زمانی که دیگران با شما بدرفتاری میکنند دچار عصبانیت و کینه توزی میشوید و رابطه را قطع میکنید.
  • ۹۶/۰۷/۱۵
  • mina ghorbanpour

زندگی

مینا قربانپور

نظریه

یانگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">