مینا قربانپور

اولین موجودات زنده در دریاها پدیدار شدند، اولین روح حیات در آب دمیده شد... روحاب باشیم...

مینا قربانپور

اولین موجودات زنده در دریاها پدیدار شدند، اولین روح حیات در آب دمیده شد... روحاب باشیم...

سلام به دوستانی که من را همراهی میکنند.

مینا قربانپور (روحاب) هستم.

این فضا را ایجاد کردم که در کنار هم بتوانیم مسائل و مشکلاتی که در زندگی تک تک ما مدام تکرار میشود و ما مدام یک مصیبت تکراری را تجربه میکنیم شناسایی و رفع کنیم.

اگر جواب شما به سوالهای ذیل بله هست، ما را دنبال کنید، این فضا برای دوستانی هست که خود برای شناخت خود گام بر میدارند و هدفشان کمک به خود است.

✖آیا اکثرا جذب افرادی میشوید که بی مهر و بی عاطفه هستند؟ آیا احساس میکنید که نزدیکترین افراد زندگیتان به شما توجه کافی ندارند؟

✖آیا احساس میکنید انسان بی ارزشی هستید؟ آیا احساس میکنید به دلیل بی ارزش بودن شما، اطرافیانتان دوستتان ندارند و شما را نمیپذیرند؟

✖آیا برطرف کردن نیازهای دیگران بر نیازهای خودتان اولویت دارد؟ آیا در راه فداکاری برای دیگران افراط میکنید؟ آیا نیازهای واقعی خود را میشناسید و به انها اهمیت نمیدهید؟

✖آیا نگرانید برای شما اتفاق ناگواری بیافتد؟ آیا نگران گرفتار شدن در بند بیماری های لاعلاج هستید؟

✖آیا به رقم موفقیت های اجتماعی و شغلی بازهم احساس نارضایتی و بی کفایتی میکنید؟



چنین چیزهایی را تله های زندگی میگویند، در این فضا سعی میکنم این تله ها را مشخص کنم و علل شکل گیری آنها را توضیح دهم، و راهبردهای تغییر آنها را در اختیار شما قرار دهم.


ما در دوران کودکی به شیوه های مختلف آسیب دیده ایم، طرد شدیم، مورد انتقاد قرار گرفته ایم، حمایت افراطی شده ایم، با ما بد رفتاری شده، به ما کم توجهی و کم لطفی شده و یا مورد محرومیت های مختلف قرار گرفته ایم.

بخاطر این تجارب تله های زندگی بخشی از وجود ما شده اند. ما مدام در بزرگسالی آنها را بازآفرینی میکنیم و بارها همان شرایط تلخ را تجربه میکنیم، گویا راه نجاتی برای ان نیست....



با ما باشید برای اینکه زندگی خود را دوباره بیافرینید، زیبا و لذت بخش